I LOVE YOU !

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

APA SEMUA NIE :/

babes , korang tahu tak . malam tadi A bagitahu yang dia rinduu kan aku :(  god ! kenapa semua nie harus jadi kat aku . memang dulu aku sayang kan dia but now bila Pojie muncul , aku terus belajar lupakan A . kalau betul dia sayang kan aku , kenapa mesti dulu dia tinggal kan aku andd gantung aku tanpa tali :/  now aku dah ada Pojie baru dia carik aku balik :/ apa ney ! serious aku tak paham dengan semua ney . hurmm , last night masa OTP dengan dia , dia cryingg .weh ,aku tak mampu buat apa apa , aku just mampu dengar segalanyaa :/ dia yang minta semuanyaa berakhir macam ney kan . dia kena terimaa . aku dah penat nak menangis untuk semua ney hari-2 . to NAZRUL HISHAM i hope you dapat lupakan i , i always doakan yang terbaik untuk you , andd semua janji you i akan ingat sampai bila-2 , you're my KENANGAN TERINDAH kan . i love you so much babess , but now just only as my friendd :)

*Aroy : walaupun you ada dekat Klang , and i kat Ampang trust me that i never forget you yaya, kita kawan kann sampai bila-2 :)



p/s : i miss your voice , i miss your laugh , i miss when you call me GEMUK , i miss SS with you , andd i miss everything about you NAZRUL HISHAM :/

No comments:

Post a Comment