I LOVE YOU !

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 14, 2011

RINDU SAYANG KAMU :(

hoyhoy , lama dah aku tak meng'update blog aku weh . rindu nak menaip . dan akhirnyaa today dapat jugak *gembira sanad sanad . hahahaha .
                          
2/3/2011-  LOVE YOU :-*
NEVER BE REPLACED :)


weh aku akan ingat tarikh ni sampai bila bila , aku rindu korang weh, gelak gelak dengan korang macam dalam kelas dulu . senang cerita aku rindu zaman persekolahan kita . cepat gila waktu berputar kan ? hmm , bila nak keluar lagi weh ? semua busy kerja kann ? takda masa nak melepak dah . sumpah aku rindu korang . hanya kenangan yang dapat mengubat rindu di hati aku weh :/ hari aku kosong tanpa gelak tawa korang KAWAN :(

IMISSYOU :)

MUAH MUAH :-*


MEREKA BUN AKU :)
I LOVE YOU GUYS ! MUAH MUAH :-*

No comments:

Post a Comment