I LOVE YOU !

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

ENGKAU YAN SELALU ADA :)

malam semalam lepas Si Dia balik kerja aku text dia macam biasa .
then kami OTP dalam pukul berapa entah , aku kacau dia tidur sebenarnyaa , kesian dia penat , tapi peduli apa aku . aku kata aku rindu nak dengar suara dia before tidur , itu saje lepas tu aku suruh dia tidur balik , tapi dia tanak . orang dah tanak memang aku tak pernah paksa lah kan . hehehehe . then borak pasal apa entah , sumpah aku dah lupa , sebab dia selalu kata kalau dah borak dengan aku sampai kiamat takan habes . hehehe . BIY , aku sayang kau lah BIY :) muah muah .
dekat satu jam kitaorang borak aku suruh dia tidur besuk nak kerja , tapi macam mana entah tiba-2 kitaorang bole bertekak . aku yang mula kan sebenarnyaa . aku touching kot . hehehe . aku terus end call dia and text yang aku dah bosan dengan dia and aku rasa aku tak layak jaga dia , sebab ada orang lain yang lebih sempurna dari aku yang boleh jaga dia. sebenarnya aku pun tak tahu kenapa aku sanggup hilang dia sedangkan aku sayang sangat kat dia . haiih . lepas aku hantar text tu , dia terus reply


FBA : kenapa buat aku macam niy ? memang dah benci sangat ke dengan orang ? orang ikhlas syg dia               sangat  sangat tapi macam niy yang orang dapat kee ?
AKU : ----------- aku tak reply .
FBA : doakan orang mati malam ni,

haa , kan kabut , aku terus call dia mintak maaf and aku janji tak buat lagi , aku tak nak hilang dia untuk selamanya :( biy , kalau gaduh tu perkara biasa kan biy ? tapi kita takan pernah break kan biy kan ? sayang kau biy , kau selalu cakap kau tak perfect like others guys , tapi bagi aku kau tersangat perfect biy , kau selalu ada saat aku perlu kan kau biy . thanks . i love you FAUZI BIN ADNAN .

No comments:

Post a Comment